Over Alice Abrahamse - interim (facilitair) manager

Mijn naam is Alice Abrahamse en met Abrahamse Advies help ik (zorg)instellingen die behoefte hebben aan tijdelijke facilitaire expertise. Je kan als interim manager mij inzetten als er op korte termijn wat moet veranderen of verbeteren of er een strakke deadline van een project is, waardoor er extra ondersteuning nodig is op het gebied van interim management. 

Ik heb een hart voor mensen, maar hard op het proces. En ontzettend resultaatgericht. Ik ben een echte doener en ik stel vragen. Daarin stel ik mij neutraal op en wil samen met een team een stip op de horizon zetten. Ik heb veel kennis en ervaring op het vlak van gastvrijheid. Naast dat ik als interim manager werk, geef ik ook trainingen en workshops over dit thema met mijn bedrijf WelkomFactor

Verbinding en vertrouwen is een voorwaarde voor succes. 

interim facilitair manager

Wat is gastvrijheid voor mij?

Voor mij is gastvrijheid open staan voor nieuwe ideeën en mensen en iedereen op dezelfde manier behandelen. Ik geloof dat iedereen als gastvrij mens wordt geboren en dat je deze openheid bij iedereen weer tot bloei kan laten komen als je er aandacht aan geeft. 

Mijn doel als interim manager

Het is mijn doel als interim manager om problemen binnen een organisatie op te lossen. Een project dat vastloopt, organisaties die ondanks veel ideeën stilstaan. Het is ook mijn doel om mensen weer met elkaar te laten praten. Een project is voor mij succesvol als de resultaten behaald zijn. Dat kunnen dan wel resultaten in bedrijfsvoering zijn, maar ook vooral dat medewerkers weer plezier in hun werk hebben. 

Wat zeggen anderen over mij als interim manager?

“Wij hebben Alice leren kennen als interim manager facilitaire zaken van TOPAZ Revalidatiehotel Revitel. Haar opdracht was o.a. om het hotelconcept zodanig aan te passen dat revalidatie in een prettige efficiënte omgeving voorop stond. Wij willen Alice complimenteren met het resultaat van de veranderingen in REVITEL. Het hotel heeft nu een frisse uitstraling, de indeling in afdelingen en de nieuwe plaats van de receptie zijn enorme verbeteringen, zowel voor de cliënten als de medewerkers. Alice weet met haar enthousiasme en passie mensen goed mee te nemen in noodzakelijke veranderingen. Wij zijn blij dat ze ons –leden van de Centrale cliëntenraad van TOPAZ – ook heeft meegenomen in het proces. Dank daar voor.”

Dick Koldenhof & Francke van der Klaauw
Leden Centrale Cliëntenraad - TOPAZ Revalidatiehotel Revitel